Kan inte alla tankar försvinna!!!

Dessto längre man ser på mig själv,dessto noggranare du tittar, dessto fulare blir du. Jag slutade sminka mig för ungefär ett år sedan för det gjorde mig endå inte vackrare. Hatar allting på mig.

Jag vill tillbaka till botten, vill tillbaka. Det låter hur korkat som helst men jag saknar mig galenhet, saknar att jag inte var normal. Då visste jag vad jag kände. Nu mår jag bara illa för mina tankar inte går att kontrolera. Det är som man skriver en menning och slutet av den meningen rinner bort. Det enda orden jag har i mitt huvud nu är: FET.
Jag är fet.

Vill må skitdåligt igen, eller gör jag det. Vet inte. Men allt är väldigt otydligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0