Är Bara Så Förvirrad.

Jag vet att jag inte kan stava.

Nu sitter jag här och vet inte alls vad jag gör. Det var ett tag sedna jag var inne på datan :c
Ska gå in på IKEAs hemsida för att kolla på möblen ocg stuff, för vill verkligen verkligen göra om det. Som den känns nu vill jag bara bränna upp allting. Ska någpn dag åka till IKEA med Karolina och Ronja för den är random.

Ska inte gå ut idag. Det är kallt och läskigt när man går länge för då tänker man för mycket. Vill umgås med vänner men det är Söndag så det är för sent och jag bor långt bort. 

Har märkt att jag älskar att ändra mitt hår! Har bara haft rött nu i... två veckor? och vill redan gör om det. Men får vänta tills nästa gång man är hos frisören. Föresten frisören är ganska läskiga för man vet aldrig om man ska prata och vad ska man prata om? och om dom inte pratar ska man då störa dom när och klipper och klistrar? 
Anyway... ska låta håret växa och sedan på baksidan av håret ha blont och fram ska det vara svart<3

Bye.



Min arm läker :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0