I am nothing

Alla säger "käpa på". Men jag är för lat och trött för att käpa. Jag har inte gjort ett jävla skit idag, men det är mitt eget fel och jag vet det. Har ingen energi. 

Jag saknar dom dagaran där jag visste vad jag tyckte och tänkte. Nu är det tomt, är inte säker om någoting. Kan inte ta egna beslut eller ha mina egna åsikter, måste alltid tycka som någon annan för det jag tänker och tycker är fel. Saknar det tiden då jag trodde jag var galen för då gillade jag mig själv, gillade hur jag tänkte. Nu är det vara echo. Önskar jag slapp äta, och bara fick sova och ha dom där stunderna i livet med vänner och bara inte bryr sig om någonting. 

Jag hatar allting om mig. Hur jag ser ut och hur jag är som männsika. 
Varför kan jag inte släppa lös mina känslor? 

Jag pratar för mycket om oinntreasnta saker. 

Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0