Uttråkad

Bara för jag är ensam hemma och inte rikdigt vet vad jag ska göra.
Here we go...

Har du pojkvän/flickvän? - Nej
Har du haft pojkvän/flickvän 2011? - Nej
Har du kramat någon 2011? - Såklart
Har du hatat någon 2011? - Vet inte,säkert
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - Yup

Kan du vissla? - Ja, fast om det är bra vet jag inte
Äger du en mascara? - Nope
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? - Nej XD
Är du en fjortis? - Det är exakt det jag brukar bli kallad
Är du emo? - Brukar kallas det oftare
Är du brat? - Men såklart
Gillar du tjejer? - Ja
Är du bisexuell? - Japp
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - Jadå
Kan du köra skoter? - nepp
Kan du leka apa? - är en apa
Är du brunett? - Naturligt? typ..gråttbrunt
Är du blond? - Har varit...
Har du haft svart hår/har du just nu? - Jag har svart hår nu, ja och rött
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? HAHAHA har kunnat
HELT SERIÖST Vad har du på dig för underkläder? - HELT SERIÖST... min egna
Vet du vad oral/anal sex är? - psssss
SENASTE
Vem fick du sms av senast? - RONJA!!! JAG VÄNTAR
Vem skickade du sms till senast? - eh Karolina
Vem ringde dig senast? - Ringe aldrig </3
Vem pussade du senast? - du vet vem...
Vem kramade du senast? - Karolina
Vad drack du senast? - Vatten
Är du allergisk mot någonting? - ibland männikor, kaxiga småungar, fjortisar och inget annat

Namn: Maria men vacker efternamn
Smeknamn: Papaya, Haj, Iapia
Födelseplats: I en grotta
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Har jag inte svarat på det redan...? men om du är så glömsk, svart och rött.
Längd: 1,64!!!! DAMM
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Stenbock
Skor som du bar idag: Svarta converse
Rädsla: Gissa det du
Målsättning: Vadå för nåt? o_O
Din första tanke när du vaknade imorse: 5 minuter till...zzzzz
När somnade du: aldedes för sent
Pepsi eller Coca Cola: Monster~
McDonalds, Max eller Frasse: vad alla andra känner för. Spelar inen roll
Adidas eller Nike: inget..
Choklad eller vanilj: Båda
Svär du: FYFAN HELLER HUR HELVETE VÅGAR DU FRÅGA SÅ!
Sjunger du: Tyvärr
Duschar du varje dag: Japp
Röker du: nopp
Tror du att du någonsin varit kär: Nej
Gillar du skolan: Bådeoch
Tror du på dig själv: Vad är kolckan?
Blir du åksjuk: Nej, jo eller nej
Tycker du att du är hälsosam: GUD NEJ
Gillar du åska: Ja<3
Spelar du något instrument: Spelar och spelar men liiiiite gitarr och piano

..Har du under den senaste månaden
- Druckit alkohol: Nej
- Rökt: Nej
- Gått på dejt: Nej
- Shoppat: Ja
- Ätit en hel ask müsli: nej..?
- Ätit sushi: <33333 men nä
- Stått på scen: puh nej
- Blivit dumpad: Nej
- Skejtat: Nej, men vill. ELINA TA FRAM SKATEOARDEN! :D
- Färgat håret: Ja :DD
- Stulit något: Sugrör you know

Har du någonsin..
- Blivit upptäckt under "akten": Nej
- Blivit kallad hora: Varjerdag surru

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dig: spelar det någon roll?
- Namn på barn: Det och den
- Ditt drömbröllop: Två ringar och en präst
- Vad vill du bli när du blir vuxen: OMG I DONT KNOW.
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: Några
- Antal CD skivor du äger: Måste skaffa många mnga fler<3
- Antal piercings: Vill ha
- Antal tatueringar: Inga
- Antal gånger har du varit med i tidningen: På playboy såklart
- Antal saker du ångrar: Allt

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln?: På morgonen, i fönsterrna i skolan och när man borstar tänderna.. och letar efter finnar :c
- Gnälla: Försöker inte gör det
- Skrika: Aldrig, bara i huvet
- Sova: Nja
- Skada dig själv med flit: Gissa det du
- Vilja dö: Vem skriver allt det här?
- Drömma mardrömmar: det händer
- Drömma sexdrömmar: -:-
- Ta droger: Nopp
- Försöka vara annorlunda: Ingen anning
- Klä dig i svart: Ja
- Gå till kyrkan: Varje söndag hörru
- Gå i skolan: Ja
- Ljuga: nej,jo,nej,jo
- Hata folk: Det händer
- Lita på folk: Om jag vet att jag kan lita på dom

När..
- Åt du senast: Idag
- Läste du en bok senast: är sämt på att läsa
- Köpte du senast något: nitarmband<333333333333
- Svor du senast: Svär ju för fan inte
- Sjöng du senast: hm, idag xD
- Klagade du senast: Nyss
- Är det sommarlov: På sommaren...?!

Vem..
- Saknar du: Dig
- Vill du döda: Vissa personer
- Rörde dig sist: Du
- Vill du slå: Mig sjölv
- Vill du kittla: Någon som är kittlig
- Vill du prata med: Dom som bryr sig om mig
- Skrek du till sist: Kan inte skrika
- Vill du vara som: Vem som helst utom jag
- Sårade dig senast: :c
- Vill du bli galet full med: Det får vi se när den dagen kommer

Har du..
- För många vänner: Hur många ska man ha?
- Tvångstankar: Ja
- Någon annan psykisk sjukdom: Kan hända...
- Skadat någon: Ja dom jag älskar, en cut och några tänder och blåmärken ;__; I'm evil
- Färgat håret: är svart och rött en färg för dig elle..?
- Brutit några ben: Aldrig
- Egen dator: YES MAN I HAVE<3
- Gjort bort dig rejält: Varje dag
- Bra självförtroende: vill du verkligen veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0