Arg.

Jag är arg. Är arg över att jag inte klarar att göra läxor. Jag kommer aldrig komma in på ett gymnasium. Men ärligt talat bryr jag mig inte längre. Vill bara skrika,slå och göra illa. Men jag samlar all ilska i mitt huvud och det släppas aldrig lös. Har aldrig varit är fysiskt bara psykiskt. Jag vill dö. Låt mig dö. Det skulle bli så mycket lättare. Är arg på mig själv,på allt. Hatar mig själv. HATAR MIG. VARFÖR ÄR DET SÅ FEL. VARFÖR KAN JAG INTE BLI FIXAD! Jag är en bortskämd skit unge. Jag förtjänar ingenting. Jag vill göra mig illa så mycket för jag hatar mig så mycket och smärtan och tankarna försvinner i några sekunder. Kan ni inte se att det gör mig glad? Juste jag ska gå ned 20kg men jag måste äta tre mål om dagen och jag hatar det. Plus köpte min andra feta glass den här veckan. Har aldrig varit snygg och kommer aldrig vara det. Jag är fortfarande arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0