I tried to be someone else,But nothing seemed to change.

Trodde verkligen jag skulle klara av den här veckan. Men vakande av mardrömmar och hjärtat dunkade i bröstet. Drömmde jag va kvar i mig gamla klass,och min mor var där och jag var helt osynlig. Somnade aldrig om. Skulle till sjukhuset idag och kolla mina lungor och skit men var tvungen att avboka, men jag hatar sjukhus, doften,ljuset,platsen,männikorna,möblerna,väggarna,de kalla sakerna.Men nu vill jag skära men då sviker jag alla jag älskar, alla fjärilar,björnar skulle dö. Det här låter helt knäppt men jag vill ha ärr jag gillar det, måste skära djupare. Har haft ärr hela mitt liv och dom kommer aldrig att försvinna. Så därför gillar jag ärr. När männikor inte har ärr tycker jag dom är konstiga för mina ärr är så naturiliga för mig. 

Måste verkligen sluta skriva massor av skit. Ingen bryr sig. Vet inte vad jag skriver längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0