This cant be real

Önskar jag kunde förklara hur äckligt jag mår. Men mitt ordförråd är litet så det går inte. Nu är jag helt...någonting,kan inte förklara hur det är. Alla vill att jag ska vara social men jag är för feg. Vågar inte. När man kommer in på mitt rum blir jag rädd. Det kanske därför det känns som jag inte bor någonstans..är inte säker. Vill bara inte vara här. Inte i verkligeten. Vara någon annanstans. Önskar jag visste någonting säkert. Det enda man kan veta är att man kommer och då. Så där har jag en sak. Men tiden går för fort,sedan för långsamt. Och jag lever inte,för jag vet inte hur man gör. Borde ta mig i kragen eller dra mig upp ur djupet...fast helt ärligt tror jag inte att det skulle gå. Skriver inge bra.

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0