On the days I can't smile

Hade fel. Annelie var kl.16.00 idag. Men jag kom dit kl.09.00. Men fick prata allafall
Kommer inte ihåg allt. Hatar att aldrig komma ihåg. Hon tjatar om isbitarna,och se man på vi hade isbitar hemma.
in
Ska tydligen få kontakt med en eller flera personer som känner samma sak som jag. Men hur i helsike hittar man en sådan person? Vaknade klockan fem imorse för det var iskallt i mitt rum, stänge fönstret och försökte sova igen men det gick inte.
Vet inte hur jag ska få kontakt med dem här männokorna jag nu ska börja känna?! Jag är inte bra på att prata eller skriva. ( som man märker är det dåligt just nu ) Dom skulle bara tycka jag var tråkig isåfall.
Åt för mycket har ont i magen. Hatar man. Men jag älakr mat ibland.
ahhhhh
Står inte ut med mina egna tankar. Vågar inte gå ut. vågar inte vara med andra. vågar ingenting..
Skriver och tar bort skriver och tar bort så det blir slarvigt och konstigt. Jag är omöjlig att älska. Ingen kan inte göra det på rikdigt. ( vill ha någon som tykcer jag är underbar och skulle tänka sig älsak mig för fan )Tror alltid att alla ljuger när dom säger att dom gillar mig. Jag tror dem inte. Är alltid rädd att såra männikor utan att jag märker det. Hatar männikor som skräpar ner. Är rädd att männikor ska lämna mig för jag mår dåligt. För vill att dom ska stanna. Vill prata med en speciell person men den vill inte prata med mig.
Är så upptagen i mitt huvud att jag stänger av. Men det blir aldrigt tyst. Är rädd för mycket. Idag är det isen som är på marken för varje steg är risken att man halkar. Rädd för alla på bussen alla på gatan som jag gick förbi. Kände hur som stiradde på mig fast jag tittade ner. Barn på bussar är läskiga.
Alla är perfekta utom jag.
Nu blir det ostbollar ( fast jag är 25kg övervikt ) och vatten med sugrör<3 och filmen Little Miss Sunshine


har en så sexig arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0