Today I heard that someone just got up and left himself

Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte. JAG VET INTE!
har gjort mig illa två gånger idag bara för att jag var ledsen och imorgon är det phykolog ( fsjkd kan inte stava ) och är rädd att hon sa fråga hur det går med mina fjärilar, vet inte om jag ska säga att dom dog och inte börjat leva sedan dess eller ska jag ljuga? äsch det får jag reda på imorgon bitti. Hon har sagt att om jag verklugen verkligen vill skära ska jag ta en isbit och hålla så länge att det gör ont. ( smärtan är vitsen ) men har ikce testat det än<3 

Kan inte ha på mig t-shirt i skolan eller hemma längre ;_; det gör mig ledsen för jag älskar t-shirtar.
Men skolan var fruktansvärt BRA idag ( bra ordval) Men det var rikdigt bra, kände mig lika awesome som dem andra och slappnade mest bara av och försökte prata så mycket jag kunde. Smått stolt. Men sedan kom tankarna tillbaka sista lektionen och tack o lov att det var film så det var mörkt. Hade lite ångest på tåget och orkade inte gå och tänka i 25min så tog bussen. När man kom hem gick jag direkt till badrummet. Gissa vad man gjorde där hehe.

Tvingade mig själv att sluta sitta vid datorn en stund och vara med Inger och hon hade köpt 2 sesången av Solsidan HAHA det var roligt. Men hon märkte nog att jag var långt inne i mitt huvud. tror jag..

Åt några bitar choklad och hjäp vad jag ångrar det!!! dumdumdumdum. Så mår illa :c fast på Lördag blir det skräpmat på mcdonals<3 Är så glad att träffa Tove ;3; ÄLSKAR DIG

Vet inte varför jag skriver igentligen men måste på tankarna ut på något sett, ska köpa en skrivbok där jag ska skriva varje dag osv.

Ah mina fötter har somnat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0